Webbplatsen använder teknik som troligen inte stöds av din webbläsare som exempelvis Internet Explorer 11. Vissa saker kan se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.

Gå direkt till huvudinnehållet

Plan för uppföljning Område Läkemedelsnära produkter

 

Patientsäkerhet

Nyckeltal Syfte Rapportering var/hur
Medicintekniska avvikelser Förhindra upprepning av negativa händelser Ledningsrådet för hjälpmedel, kvartalsvis
Leveranskvalitet (Rätt produkt till rätt patient i rätt tid) Undersöka följsamhet till överenskommelse/instruktion/rutin Ledningsrådet för hjälpmedel, kvartalsvis

Leveranssäkerhet

Nyckeltal Syfte Rapportering var/hur
Andel läkemedelsnära produkter som levererats inom fastställd leveransram Säkerställa att patientens behov av läkemedelsnära produkter tillgodoses Ledningsrådet för hjälpmedel, kvartalsvis

Tillgänglighet

Nyckeltal Syfte Rapportering var/hur
Andel telefonsamtal till kundtjänst som besvaras inom 5 minuter (ska vara minst 80%) Säkerställa god tillgänglighet Ledningsrådet för hjälpmedel, kvartalsvis
Senast uppdaterad: 2024-01-02 09:40